Teoria w praktyce

Sprawdź różne pakiety kursów pod adresem:

 jaroslawnyckowski.pl/sklep

…zacząć rozumieć to, co grasz i świadomie kreować własny świat dźwięków!

UWAGA! Zapoznanie się z tym materiałem, może być przełomowe w Twojej przygodzie z gitarą – jeśli Ci zależy na rozwoju, a jestem pewien, że tak, poświęć chwilę i przeczytaj do końca!

(wiem, że to sporo tekstu, natomiast wierz mi, żadne słowo nie pada tu przypadkowo!)

Pozwól, że podzielę się z Tobą odrobiną prywaty…

Pamiętam, jak po około roku uczęszczania na prywatne lekcje gitary klasycznej u mojego pierwszego nauczyciela zacząłem zadawać pytania, dotyczące jakichś tajemniczych skal i teorii muzyki (pojęcia te zaczerpnięte były z magazynu gitarowego, który dorwałem podczas wizyty w sklepie muzycznym).

Niestety nie otrzymałem odpowiedzi – po prostu z braku wiedzy ówczesnego mentora. Byłem wtedy „przyspawany” do nut – grałem już całkiem fajne utwory, ale na hasło: „nazwij akordy, które grasz” moja szczęka opadała powoli w dół, a ręce rozkładały się bezradnie. Nie mówiąc już o jakichkolwiek zależnościach między nimi. Grałem totalnie bez świadomości. Dość dobrą techniką, z niezłą dynamiką i poprawnym czytaniem nut, ale bez żadnej świadomości.

Musiałem iść dalej. Przekonałem rodziców, by wozili mnie do sąsiedniego miasta, do dość znanego i cenionego gitarzysty… który coś tam mi niby pokazał, ale bez większego ładu i składu. W dodatku za niebotyczną stawkę. A pewnie pracowało się ze mną dość łatwo, bo byłem dzieciakiem bystrym i naprawdę żądnym wiedzy! Okazało się, że świetny gitarzysta to niekoniecznie dobry nauczyciel, bardzo mnie to zasmuciło i czułem się zagubiony.

W końcu dałem sobie spokój. W tym samym czasie, otwierali szkołę muzyczną w moim mieście, więc zdecydowałem, że się zapiszę (choć znowu gitara klasyczna to nie do końca było to). Trafiłem na doskonałego nauczyciela, u którego nie było łatwo, ale za to już w pierwszym roku dostałem wyróżnienie na ogólnopolskim konkursie. Oczywiście sporo ćwicząc. (Tak, to był dość szalony okres – szkoła, szkoła muzyczna, 2h ćwiczeń na klasyku, 2h na elektryku w dzień roboczy, w weekend to czasem się i 9h pograło, do tego jeszcze dziewczyna, zespół, koledzy… słowem – było intensywnie, tak jak lubię)

Niestety, dalej grałem klasyczne utwory, które z każdym dniem coraz mniej mnie kręciły (przy okazji, one również były opracowywane praktycznie bez analizy teoretycznej). Były rozmowy, by po roku nauki, czy dwóch przenieść mnie do średniej szkoły muzycznej, ale nie widziałem siebie w tej roli. Chciałem głównie grać w bandzie, a nie siedzieć i uczyć się o kompozytorach sprzed 1000 lat i znać ich daty urodzenia.

W szkole za to solidnie opanowałem takie teoretyczne podstawy, jak interwały, tonacje dur/moll, czy budowa podstawowych akordów. Do tego solfeże etc. Ogólnie wyszło na plus.

Nie byłem jednak do końca usatysfakcjonowany. Drążyłem temat, na okrągło słuchałem muzyki, głównie cięższej, poznawałem skale podczas prywatnych lekcji, potem starałem się to wykorzystać podczas pisania i aranżacji własnych numerów w zespole. Coś jednak do końca nie grało.

Punktem zwrotnym okazało się pełne zrozumienie systemu modalnego, połączenie budowy skal, akordów i ich progresji w jedną całość. Wtedy analiza wielu piosenek (nieco mniej skomplikowanych z punktu widzenia harmonii), stała się banalnie prosta. Ale przede wszystkim dało mi to podstawę pod własne kompozycje!

Zachęcony, postanowiłem wykonać kolejny krok naprzód. Gdy zdecydowałem kształcić się bez stałego nauczyciela, zaopatrzyłem się masę w przeróżnych szkół gitarowych, polskich i zagranicznych, kupiłem też książki o teorii muzyki, wydając na to jednorazowo ponad 500 zł. Do tego dochodziły (i cały czas dochodzą) warsztaty z najlepszymi z polskich i zagranicznych wioślarzy, a także magazyny gitarowe.

Nie ma się co oszukiwać, by zdobyć pożądaną wiedzę wydałem już (bądź wydawali rodzice, którym, w tym miejscu dziękuję za wsparcie) grube tysiące złotych, było wiele prób i błędów, wzlotów i upadków, a czasem wyważanie dawno otwartych drzwi… nie wspomnę, ile to zajęło czasu.

Możesz oczywiście pójść taką drogą, jeśli masz tyle samozaparcia i chcesz wykorzystać tak wielkie zasoby, z których część jest całkowicie nieodwracalna (np. czas).

TYLKO PO CO?

Wyobraź sobie, że taki sam efekt mógłbyś/mogłabyś uzyskać z jednego, pewnego źródła, nakładem czasowo-finansowym podzielonym przez kilkaset, w dodatku ucząc się na czyichś błędach, a nie swoich…

W tym miejscu chciałbym zaoferować Ci kurs, za który ja sam oddałbym właściwie wszystko, jako nastolatek parę lat temu. Jego tytuł to:

„Teoria w Praktyce”

Jest on dla Ciebie jeśli:

  • Chcesz mieć wiedzę teoretyczną do wykorzystania w praktyce od zaraz!
  • Chcesz wiedzieć, co się dzieje w utworze, który grasz.
  • Chcesz wreszcie przestać bezmyślnie grać z tabulatur.
  • Chcesz komunikować się z innymi muzykami na nieco wyższym poziomie niż 1, 6, 7 na strunie piątej (ciekawe, co na to klawiszowiec), w rytmie „o takim” (brzmi znajomo? 🙂.
  • Chcesz wreszcie poznać zapis nutowy bez żadnych niejasności (i zobaczyć jakie to proste i użyteczne!)
  • Chcesz być w stanie od ręki zagrać melodię, którą masz w głowie, na gitarze.
  • Chcesz być w stanie zagrać wspaniały riff, który wymyśliłeś np. w autobusie, ale zaraz zapomniałeś (oj, jakie to powszechne!).
  • Chcesz poznać sekret, jak połączyć system modalny (i kilka innych), akordy, skale i budowanie klimatu w jedną całość i od razu przenieść to na gryf! (nie spotkasz tego zagadnienia nigdzie indziej, a na pewno nie tak prosto, jasno, a zarazem dokładnie wytłumaczonego).
  • Chcesz stworzyć sobie na poczekaniu dowolny akord, bez uczenia się tysięcy diagramów, a dodatkowo wiedzieć co oznaczają te wszystkie śmieszne symbole i numerki typu G#9/11+…I WYWOŁAĆ ODPOWIEDNI NASTRÓJ U SŁUCHACZA!
  • Chcesz świadomie tworzyć zamierzony klimat w swoim utworze, za pomocą doboru odpowiednich dźwięków i zbudować go od podstaw.
  • Chcesz posiąść uniwersalną wiedzę, nieważne, czy grasz pop, bluesa, czy progresywny metal, która wyniesie Cię na zupełnie inny poziom.
  • Na pojęcia typu dominanta wtrącona czy koło kwintowe robisz wielkie oczy.
  • Chcesz poznać główne zasady harmonii.
  • Odcinasz się od tych BREDNI, że wiedza ograniczy Twoją kreatywność! (Tak mówią zazwyczaj Ci, którzy nic nie wiedzą i szukają wymówek dla swojej ignorancji!).
  • Jesteś sfrustrowany/na chaosem i niejasnościami w materiałach w Internecie.
  • Chcesz rozpoznawać tonację/skalę utworu w kilka chwil.
  • Chcesz poznać podstawy aranżacji utworu (fajnie byłoby wzbogacić partię solową o drugi głos, prawda?), a także zbudować solidne podstawy pod improwizację.
  • Chcesz płynnie łączyć akordy w podkładzie i zaznaczać to również w melodii.
  • Chcesz znacząco poprawić swój słuch i świadomość dźwięków.
  • Chcesz być biegły/biegła na całym gryfie.
  • Chcesz, żeby ktoś wreszcie wytłumaczył Ci te wszystkie zagadnienia prostym i zrozumiałym językiem.
  • Chcesz uczyć się od praktyka, który ma na swoim koncie pracę w zawodowym studio, występy sceniczne, wydane płyty, teledyski, napisane i zaaranżowane dziesiątki autorskich kompozycji w różnych stylistykach, uczniów mających wymierne REZULTATY (10 lat doświadczenia w nauczaniu) i osiągnięcia w ogólnopolskich konkursach gitarowych, a nie tylko parę papierków i opanowane podstawy.
  • CHCESZ ZAINWESTOWAĆ CZAS I PRACĘ W SWÓJ ROZWÓJ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Nie chcesz ruszyć tyłka i wziąć się do roboty.
  • Myślisz, że to wszystko jest Ci niepotrzebne.
  • Chcesz doskonale opanować technikę gry (w tym miejscu odsyłam do mojego flagowego produktu: Technika Gry Na Gitarze – łącznie około 6,5 godziny materiałów! Tak szczegółowo technik gry nie opracował jeszcze nikt w Polsce)
  • Jeśli jesteś dość zaawansowany i chciałbyś doskonale opanować technikę szybkiego kostkowania – tych z Was odsyłam tu: www.jaroslawnyckowski.pl/kostkowanie!

Słowo o poziomie zaawansowania kursu:

  • Opracowałem taki system, że skorzysta z niego zarówno początkujący, jak i zaawansowany.
  • Zagadnienia są na tyle przystępnie wytłumaczone, że każdy laik spokojnie wszystko zrozumie!
  • Materiał jest ułożony rosnąco, jeśli chodzi o stopień zaawansowania (bez obaw – jeśli przerobisz materiał po kolei, nie ma opcji, żebyś czegokolwiek nie zrozumiał/zrozumiała).

 

Forma kursu:

 

  • Jest on w całości internetowy.
  • WSZYSTKIE LEKCJE ODBLOKOWYWANE SĄ NATYCHMIAST. Wygląda to tak, że robisz konto na stronie jaroslawnyckowski.pl, następnie opłacasz zamówienie. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz pełny dostęp!
  • Każda lekcja ukaże się w formie wideo. Dodatkowo otrzymasz plik z ćwiczeniami, użytymi w lekcji.
  • Będziesz miał możliwość powrócenia do dowolnej lekcji w dowolnym momencie, przypomnienia i utrwalenia sobie materiału.

Jak dokładnie wygląda kurs

pdf

Spis treści

pdf

Kim jestem, co potrafię i dlaczego miałbyś mi zaufać? Czy umiem tę wiedzę przekazać?

Być może już mnie znasz, na przykład z mojego kanału na YouTube – e-gitarzystaTV (https://www.youtube.com/channel/UCyNqkORyurwv6mkaK_qtQYw), zespołu Tervilia, Kore, czy The Nameless, a może widziałeś/widziałaś moje nagrania z coverami solo i z moimi uczniami.

 Jeśli trafiłeś na mnie po raz pierwszy, przeczytaj te kilka słów o mnie:

Muzyka interesowała mnie odkąd pamiętam, natomiast swoją przygodę z sześcioma strunami rozpocząłem w wieku 13 lat, kiedy to zacząłem uczęszczać na prywatne lekcje gitary klasycznej. Po 2 latach poszedłem do szkoły muzycznej a także rozpocząłem naukę gry na „elektryku”, który od zawsze kręcił mnie najbardziej. Odkąd skończyłem 19 lat, kształcę się głównie samodzielnie. Ciągle staram się rozwijać, jeżdżąc na różnego rodzaju warsztaty i workshopy. Zgłębiałem wiedzę gitarową z pokaźnej kolekcji materiałów szkoleniowych, polskich i zagranicznych (magazyny, szkółki itp.). Miałem szczęście uczyć się bezpośrednio od światowej klasy gitarzystów, takich jak m.in. Steve Vai, Jacek Królik, Marek Raduli, Michael Angelo Batio czy Artur Lesicki.

Ze Steve’em Vai’em

Z Michael’em Angelo Batio

Z Andy James’em

Z Marco Sfogli

Z Jackiem Królikiem

Z Corey’em Beaulieu

Grałem w różnych składach, pierwszym z prawdziwego zdarzenia był The Nameless, z którym wydaliśmy płytę długogrającą. Współpracowałem też z zespołem Kore z Warszawy.

Obecnie tworzę nieco delikatniejszy projekt Tervilia. Nie będę się tu zbytnio rozpisywał – po prostu sprawdź te dźwięki!

 
Muzyka mojego autorstwa gościła w wiodących stacjach radiowych w kraju (Eska Rock) i za granicą (Radio Unfriendly, Los Angeles, USA). Byłem też laureatem różnych konkursów gitarowych na szczeblu ogólnopolskim, np. Płockie Konfrontacje Gitarowe.
 
Od 2013 roku prowadzę na portalu YouTube kanał edukacyjny dla gitarzystów o nazwie e-gitarzystaTV. Sprawdź przykładową lekcję z zagadnieniami teoretycznymi – sam oceń, czy potrafię coś wytłumaczyć!
 
 
Rok wcześniej założyłem kanał JaroGuitarPlayer, na którym dzielę się swoją grą. Oto przykładowy materiał wideo:
 
 
Już w wieku piętnastu lat, za namową kolegów (ponoć dobrze tłumaczyłem), zacząłem udzielać lekcji gry. Na początku oczywiście amatorsko, z czasem stało się to moim sposobem na życie, bardzo zresztą przyjemnym.

Czy potrafię nauczyć?

Sprawdź jak grają moi uczniowie!

Ada: 5 lat pod moimi skrzydłami (tak, dziewczyny też potrafią grać :))

Paweł: 2,5 roku pod moimi skrzydłami.

 

Michał: 2 lata pod moimi skrzydłami (pierwszy z prawej na filmie).

 
Maciek i Kacper: 1,5 roku pod moimi skrzydłami.
 
Moją misją, oprócz grania i tworzenia, jest pomaganie w uzyskaniu pożądanych rezultatów w grze na gitarze, niezależnie od wieku i ambicji. Granie to niesamowita sprawa, obojętnie czy skończymy na występach przy ognisku czy na dużej scenie!

Oto przykładowe opinie klientów kursu “Teoria w Praktyce”:

darek sojka opinia

“Po tych parunastu lekcjach w końcu przyszło zrozumienie od strony teorii. Np. miałem problem z nauką akordów, przerażała mnie generalnie ich ilość, a dodatkowo jeszcze jak miałem jakiś nieznany mi akord to w ogóle szukanie go w internecie mnie po prostu odstraszało. Teraz mam tak, że jak mam zagrać jakiś akord, to od razu z miejsca potrafię sobie go zbudować.

Jestem bardzo zadowolony z tej inwestycji, bo sporo się nauczyłem, mam wszystko w jednym miejscu i nie musiałem się szperać w zakątkach internetu, gdzie mogły się pojawić jakieś błędy, a tutaj mam jakąś pewność, że wszystko jest okej”

Mariusz Nabiałek

Nadal masz wątpliwości? Pozwól, że przytoczę opinie użytkowników kursu “Technika Gry Na Gitarze w 3 Miesiące”!

“Technika gry na gitarze w trzy miesiące” to absolutny fenomen w kategorii internetowych kursów dla gitarzystów”.

„Efekty widać praktycznie już po pierwszej lekcji!”

„Cena kursu jest naprawdę bardzo przystępna w stosunku do tak szczegółowo opracowanego materiału!”

Każdy, kto przerobił lekcje zgodnie z uwagami wie teraz co i jak ćwiczyć, żeby zagrywki, riffy i solówki brzmiały mega-fajnie. W skali od 1 do 10, dałabym 10.”

Alicja Golianek

„Każda technika jest od A do Z wytłumaczona i nie ma opcji że jak ktoś wysłucha od początku do końca to nie zrozumie.”

„Myślę osobiście, że cena jest zbyt mała nie mówiąc już o zaoszczędzonym czasie który bym poświęcił na szukanie informacji w Internecie lub książkach a tutaj wystarczyło czekać na kolejną lekcje i wszystko jasne”.

„W skali od 0 do 10 spokojnie daje 10” .

Mateusz Budek

„Forma (kursu) mi sie bardzo podoba, bo jest czytelna i przejrzysta. Od początku uczysz pewnych podstaw i nawyków, a to ważne.”

„Mówisz czytelnie – nawet początkujący sobie da radę!”

Sylwester Nesteruk

Zobacz też, co mówią moi uczniowie

Ile to będzie kosztować?

Opisałem Ci na początku moją drogę, przyznasz, że nie wygląda na łatwą i przyjemną. Przypomnę, że na tę wiedzę wydałem łącznie tysiące złotych (pewnie kilkanaście by się zebrało spokojnie).

Chcę Ci jednak dać produkt, na który spokojnie będziesz mógł/mogła sobie pozwolić, oferując jednocześnie najwyższą jakość! Dlatego kurs „Teoria w Praktyce” nie będzie kosztował 10000zł ani 3000 zł, nie będzie kosztował nawet 500zł.

Przyznasz, że w porównaniu do moich kosztów, to niemal darmo, to cena, za którą kupisz jedną parę spodni, albo i nie!!!

Dlaczego sprzedaję to tak tanio?

Żebyś nie musiał przechodzić mojej drogi, czuć frustracji i zniechęcenia. Znam doskonale uczucie zastoju.

Czas ucieka! Nie zostań w miejscu i kup właśnie teraz!

CENA PEŁNEGO KURSU: 227zł!!! 

Sprawdź różne pakiety kursów pod adresem:

 jaroslawnyckowski.pl/sklep

(Dostępne kursy: Technika Gry Na Gitarze w 3 Miesiące <www.jaroslawnyckowski.pl/technikagrynagitarze>, Teoria w Praktyce <www.jaroslawnyckowski.pl/teoriawpraktyce>, Szybkie Kostkowanie Naprzemienne <www.jaroslawnyckowski.pl/kostkowanie>, Praktyczna Kompozycja: Pełna Analiza Utworu <www.jaroslawnyckowski.pl/komponowanie>, Gitarowy Starter <www.jaroslawnyckowski.pl/gitarowy-starterGitara Jazzowa Dla Każdego (z Krzysią Górniak) NOWOŚĆ! https://bit.ly/2t1j9Gl), Jak Grać Metal?! <https://www.jaroslawnyckowski.pl/jak-grac-metal>)

Zamawiam

To jeszcze nie wszystko!

Teraz coś, do czego przyzwyczaiłem już moich uczniów/klientów… Jak zwykle, całe ryzyko biorę na siebie dając 100% gwarancję satysfakcji na pełne 60 dni! Nie, nie upadłem na głowę, po prostu jestem tak pewien tych informacji (zadziałały u mnie i u wielu moich uczniów)!

gwarancja

„Co muszę zrobić w tej chwili, by zaopatrzyć się w kurs?”

Wystarczy, że klikniesz poniższy przycisk! System poprowadzi Cię dalej.

Zamawiam

Wyobrażasz sobie już, jak wreszcie wydobywasz dźwięki, które zawsze chciałeś zagrać, słyszysz już je w głowie? Widzisz w wyobraźni, jak powalasz słuchaczy emocjonującym kawałkiem?

Ile to jest dla Ciebie warte? 

Oczywiście możesz puścić równowartość ceny za kurs z kolegami w jeden wieczór, wybór należy co Ciebie!

PS Czas minie czy tego chcesz czy nie, za kilka miesięcy możesz płynnie posługiwać się tą wiedzą i czerpać z niej korzyści, albo błądzić dalej! 

        PPS Wszelkie pytania kieruj na: lp.ikswokcynwalsoraj@atzcop

2 Comments

  1. Dzień dobry!

    Czyli mam rozumieć, że zaczynając kurs z podstawową wiedzą teorii (skala dur mol, akordy podstawowe i ewentualnie septymowe, oktawa, kwinta i szczątkową wiedzą nutową i nic więcej) skończę go rozumiejąc, o co chodzi z G#9/11+ itd?
    Da się to zrobić w 12 tygodni?

Dodaj komentarz